loading...
شاهین نجفی سلطان رپ فارسی

javad بازدید : 29 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

چیزی که من میخوام بگم یه چیز دیگس
چیز داره توش ولی قاطی با چیزای دیگس
فرق من و تو اینه،تو چیز نداری و من
اسم تو رو از لیست چیز دارا خط زدم
تو که مدرک دکتراتم چیزیه
اگه تو اینجور چیزی پس دیگه چیز چیه؟
گیرم بین ما حالا یکی هم چیز خورده
چیز میماله و بیاد شایدم چیز بده
هر کی واسه خودش چیز داره چیزه بد و خوب
بیخ ریش صاحابش باشه اگه چیزی بود
چیز نکن بزا منم پس چیزمو رو کنم
اگه تو یه چیزی میگی پس منم چیز کنم
ببین تو یه جورایی ما رو چیز فرض کردی
یه چیزهایی بگم بهت واسه سرگرمی


عمو اگه چیز بده ،چیز ،چیز بده؟!
یه کم از اون چیز بد بده به ما یه ذره


تو از چیز خودتم, عمو وحشت داری
از چیزه مردم بالا میری و چیز میزنی
چه چیزی بین ما و تو یکی شبیه همه
دنیا که ما رو به چیزه خودش نمیگیره کمه؟
تو که چیزی نمیدونی از چیزه اقتصاد
یه چیز مونده فقط ،میخواهی اونم بده بر باد
یه جور حرف میزانی که فکر کنم دکتری
آخه چیزو چه به این حرفا و چیزخوری
اگه چیزی اون بالاس ،تو بهش معتقدی
چیزی اگه به این چیزشعرام گوش ندی
منو تو یه جور همکاریم ،از چه جهت؟
هر دو تامون چیزایی میگیم که چیزا گوش کنن
فقط فرقش اینه که چیزایه من تیزن
گلاب به روت ،چیزای تو از چیز لبریزن
راستی یه چیز دیگه بگم تا یادم نرفت
تو این سه سال سر سفره ما جا نفت ،چیز رفت!


عمو اگه چیز بده ،چیز ،چیز بده؟!
یه کم از اون چیز بد بده به ما یه ذره


چیزی نیس ،قاطی چیزه ما ناخالصی مد شده
اینجا میگن زنده ای، یه چیز واسه خنده!
پاکم ،خالص هر چی باشه
فرقی دیگه نمیکنه بزن خشکو تر بره
یه چیز بگم خواهرای مجلس منو ببخشن
طوری بگم خفن بشینن و تو فکر برن
بگم خواهر شما چیزتون ارزش داره
چیز بمبه ،میترکه و ترکش داره
کی به شما میگه چیزتو نگیری و نخوای
چیزم، اگه رو زمین بود چیز میخواست
ماام پایتیم،چیزتو بچسب ول نکن
حق زنو دارم میگم پسر فکر بد نکن
این حق هر بنی بشره چیز بخواهد
یه جور چیز چیز میکنی که چیزم میاد
چیه مگه چیز ترس داره،نکنه شما-
چیزتون توفیر داره با چیزه ما؟
چرا یکی چوبه دو سر چیز بشه این وسط؟
چرا چون چیز نمیدم به چیزت بدم؟!
تو که چیزی واسه چیزه ما نذاشتی که عمو
برو ،برو همون چیزتو بکش چیز نگو


عمو اگه چیز بده ،چیز ،چیز بده؟!
یه کم از اون چیز بد بده به ما یه ذره
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amin در تاریخ 1348/10/11 و 13:20 دقیقه ارسال شده است

سلام من از شاهین نجفی خیلی خوشم میاد اما به تازگی ازش دیگه بدم میاد اما به نظر من بهترین اهنگ او مطربان میهن فروش هست


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین خواننده رپ فارسی چه کسی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 1,389